Οπρόεδρος της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς, ανακοίνωσε το Σάββατο ότι θα παραιτηθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες και προανήγγειλε τη διεξαγωγή πρόωρων προεδρικών και βουλευτικών εκλογών.
«Θα είμαι πρόεδρος μόνο για λίγες ακόμη εβδομάδες και στη συνέχεια θα παραιτηθώ», δήλωσε ο Βούτσιτς μιλώντας σε συγκέντρωση υποστηρικτών του στο Βελιγράδι. Η δεύτερη και τελευταία προεδρική του θητεία επρόκειτο να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2027.