Οι φρουροί της επανάστασης του Ιράν επιβεβαίωσαν ότι οι ΗΠΑ επιτέθηκαν σε πέντε ιρανικές παράκτιες προωθημένες βάσεις. Στην ίδια δήλωση ανακοινώνουν ότι έχουν ξεκινήσει επιχειρήσεις αντιποίνων με drones και πυραύλους στο Μπαχρέιν και το Κουβέιτ.
Η δήλωση των IRGC ανέφερε ότι η παραβίαση της εκεχειρίας έρχεται σε αντίθεση με το μνημόνιο Ιράν-ΗΠΑ και θα οδηγήσει σε πλήρη κατάρρευση της διπλωματικής διαδικασίας.
Ο διοικητής του Ναυτικού των IRGC δήλωσε ότι τα πυρά κατά των πλοίων που επιχειρούν να περάσουν από το Στενό του Ορμούζ χωρίς την άδεια του Ιράν εξαπολύονται για να «παραδειγματιστούν» όσοι θελήσουν να επιχειρήσουν αντίστοιχη διέλευση.
Επιπλέον, απειλούν ότι οι βάσεις της Ουάσινγκτον στη Μέση Ανατολή θα αντιμετωπίσουν «αληθινή κόλαση» τις επόμενες ημέρες.