Την ερχόμενη εβδομάδα θα γίνει το ραντεβού της διοίκησης του Ολυμπιακού με τον Κώστα Παπανικολάου με στόχο την ανανέωση της συνεργασίας τους.
Ο αρχηγός της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος δήλωσε πως θέλει να συνεχίσει στους ερυθρόλευκους ενώ και από την πλευρά της ΚΑΕ υπάρχει ανάλογη διάθεση.
Ο 35αρης Παπανικολάου είχε μειωμένο χρόνο συμμετοχής σε αυτή τη σεζόν, σε σχέση πάντα με τις προηγούμενες, αλλά είναι βασικό γρανάζι της ομάδας και συνδετικός κρίκος στα αποδυτήρια.
Ο διεθνής φόργουορντ πήγε στον Ολυμπιακό το 2009 και έμεινε έως το 2013 και επέστρεψε το 2016 για να κλείσει φέτος 10 σερί χρόνια στην ομάδα.
Ο «Παπ» σύμφωνα με όσα διαρρέονται θα ήθελε συμβόλαιο διάρκειας μεγαλύτερης του ενός έτους.